عمل جراحی زانوی اریک بلدسو و دوری از بسکتبال به مدت نامحدود

عمل جراحی زانوی اریک بلدسو و دوری از بسکتبال به مدت نامحدود

به گفته منابع، اریک بلدسو؛ گارد راس فینیکس سانز، یک عمل جراحی روی زانوی راستش در پیش دارد و به مدت نامحدود از بسکتبال دور خواهد بود.
بلدسو یکی از دلایل اصلی موفقیت فینیکس در این فصل از رقابت ها بوده است. او که در جریان یک انتقال از لس آنجلس کلیپرز به فینیکس پیوست، به همره گران دراگیچ قسمت عقب زمین فینیکس را به شدت فعال کرده است و کاتالیزور فینیکس، برای ثبت رکورد ۲۱ برد و ۱۳ باخت در مسابقات این فصل بوده است.
اریک بلدسو که در بازی های این فصل میانگین ۱۸ امتیاز و ۵٫۸ پاس منجر به گل را به دست آورده، به دلیل آنچه پیچ خوردن زانو اعلام شده است، ۴ بازی اخیر تیمش را از دست داده است. سانز در این فصل از رقابت ها، زمانی که بلدسو را در ترکیب داشته رکورد ۱۶ برد و ۸ باخت را به دست آورده، در حالی که در زمان غیبت این بازیکن، رکورد این تیم ۵ برد و ۵ باخت بوده است.
به نظر می رسد عمل جراحی برنامه ریزی شده برای ترمیم منیسک این بازیکن باشد.
در حالی که توانایی های بلدسو در حمله، به خصوص نفوذهای او، دلیل بخش مهمی از موفقیت های سانز بوده است، دفاع قدرتمند او، دیگر فاکتوری است که با مصدومیتش، سانز دیگر در اختیار نخواهد داشت.
بلدسو که در کلیپرز گارد ذخیره کریس پاول بود، در نقش بزرگتری که در سانز به او داده شد، بهتر عمل کرد. گرچه ۶ بازی را به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا از دست داد.
جف هورناسک، سرمربی جدید سانز، تیمی دارد که با انرژی بالا بسکتبال بازی می کند. سبک سرعتی این تیم وام دار حضور بلدسو و دراگیچ است که هر دو گارد راس هستند. دراگیچ نیز همانند بلدسو، در این فصل از رقابت ها، بهترین عملکرد دوران بازی خود را نمایش داده و توانسته است متوسط ۱۹٫۱ امتیاز و ۵٫۹ پاس منجر به گل را به ثبت برساند.
بلدسو که تا قبل از مصدومیت، بیشترین شانس را برای کسب جایزه Most Improved Player این فصل داشت، پس از پایان مسابقات فصل بازیکن آزاد محدود خواهد بود، ولی مدیر کل سانز اعلام کرده برای نگه داشتن این بازیکن در تیمش، هر کاری نیاز باشد انجام خواهد داد.
جرالد گرین که از این پس جای بلدسو را در ترکیب فینیکس پر خواهد کرد، شوت پیروزی بخش تیمش در بازی چهارشنبه شب مقابل مینسوتا را به ثمر رساند.
احتمالا تیم سانز با پیش بینی غیبت بلدسو، لئوناردو باربوسا را با یک قرارداد ۱۰ روزه به خدمت گرفته است. باربوسا که پس از ریکاوری بعد از عمل زانو، در زادگاهش برزیل بازی می کرد، بهترین فصل حضورش در NBA را در فینیکس گذرانده است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. بعضی موقع ها بعضی بازیکنا هستن که تو یه تیم سطح بالا قوی هستن ولی اونجور که باید نمیتونن خودشونو تو زمین نشون بدن ولی وقتی شانس حضور تو یه تیم دیگه ای پیدا میکنن واقعا بالاتر از چیزی که هستن ظاهر میشن و اینجاس که ستاره ای جوان و پر انگیزه بوجود میاد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *