نگرانی فیل جکسون از جدایی احتمالی کارملو انتونی از نیویورک نیکس

نگرانی فیل جکسون از جدایی احتمالی کارملو انتونی از نیویورک نیکس

فیل جکسون؛ رئیس باشگاه نیویورک نیکس گفت از بابت کارملو انتونی، زمانی که این بسکتبالیست بازیکن آزاد می شود، نگرانی خیلی شدیدی ندارد. در عین حال جکسون در روز جمعه اعلام کرد او درباره این نکته که ممکن است کارملو این تابستان با تیم دیگری قرارداد امضا کند، قطعا نگرانی هایی دارد.
جکسون در این مورد گفت:” تنها یک تیم وجود داره که این توانایی را داره و قادره امیدها و شانس شما [برای حفظ کارملو] را از بین ببره.”
کارملو انتونی اعلام کرده است که قصد دارد این تابستان از آخرین سال قرارداد خود با نیکس صرف نظر کند. روز جمعه جکسون اعلام کرد که او و کارملو در مورد امکان ماندن این بازیکن با نیکس در آخرین سال قراردادش و بازیکن آزاد شدن او در تابستان ۲۰۱۵ صحبت کرده اند و انتونی گفت که در این مورد فکر خواهد کرد.
جکسون گفت:” من به کارملو گفتم اینکه تو نیویورک بمونی و ببینی که یک سال آینده چطور خواهد بود و سال آینده بازیکن آزاد بشی ممکنه ایده‌ی خوبی باشه. اما این انتخاب اونه، این چیزیه که بخشی از قرارداد اونه و اون حق انجام این کار رو داره. من بهش گفتم: ببین، موندن تو نیکس به تو یه فرصت میده که ببینی این تیم چطور تغییر خواهد کرد و ما می ریم که چطور ادامه بدیم و تو فرصت داری تا ببینی رابطه تو با تیم، سرمربی، سیستم بازی و یا هر چیز دیگه ای تو سیستمی که ما ارائه می دیم، تغییر می کنه.”
حتی اگر انتونی تصمیم بگیرد که در این تابستان بازیکن آزاد شود، می تواند تا با پیوستن دوباره به نیکس، درآمد بیشتری نسبت به حضورش در تیم های دیگر داشته باشد. این بازیکن می تواند یک قرارداد پنج ساله به مبلغ حدود ۱۲۹ میلیون دلار با نیکس امضا کند. در حالی که اگر به تیم دیگری بپیوندد، حداکثر مبلغ قرارداد او ۹۵٫۸ میلیون دلار و چهار ساله خواهد بود.
جکسون همچنین به روند در حال اجرای جستجوی سرمربی برای نیکس اشاره کرد و گفت که با چند تن از کاندیداهای مربیگری مصاحبه کرده است. جکسون از درک فیشر؛ گارد فعلی اکلاهما سیتی تاندر به عنوان شخصی که در لیستش موجود است و می تواند کاندیدای بسیار خوبی برای این شغل باشد، نام برد.
با این حال جکسون به روشنی اعلام کرد در این مورد که آیا فیشر قطعا سرمربی نیکس خواهد بود، مطمئن نیست. انتظار می رود درک فیشر پس از پایان این فصل بازنشسته شود.
جکسون ادامه داد:”خانواده فیشر در لس آنجلس هستن و بچه های کوچیکش تو این شهر هستن. من هیچ ایده ای در این مورد که آیا او می خواد خانواده اش رو جا به جا کنه و به اینجا بیاد یا نه، ندارم. این ها مسائلی هستند که او باید در موردشون نظر بده. مسائل نامعلوم بیشتری هم وجود داره.”
جکسون همچنین اعلام کرد برنامه ای برای به توافق رسیدن با دنور ناگتز، برای جذب مربی این تیم؛ برایان شَو، در غالب معاضه ندارد.
جکسون همچنین در مورد این چشم انداز احتمالی که خودش نیکس را مربیگری کند، گفت:” مگر اینکه من در یک یا دو هفته آینده به لطف خدا بهبود پیدا کنم، در غیر این صورت در حال حاضر من خودم رو از لحاظ فیزیکی آماده نمی بینم که کار سخت مربیگری یه تیم بسکتبال رو انجام بدم.”
جکسون گفت در این مورد که او می تواند یک فصل به عنوان یک دوره گذار، تیم را هدایت کند و در فصل آینده هدایت تیم را به مربی دیگری بسپارد، بحث شده است. اما جکسون گفت با مربیگری در آن سطح در فصل آینده راحت نخواهد بود.
جکسون گفت انتخاب اول او؛ استیو کر، پیش از اینکه به گلدن استیت بپیوندد برای سرمربیگری نیکس به توافق رسیده بود. اما کر در ادامه پیشنهاد نیکس را رد کرد و با گلدن استیت قرارداد امضا کرد.
جکسون اضافه کرد او مربیان دانشگاهی و همچنین مربیان باتجربه را در نظر دارد اما بیشتر علاقه‌مند است که یک مربی کم تجربه استخدام کند. او همچنین اضافه کرد دوست دارد کسی را استخدام کند که پیش از این او را می شناخته و با او رابطه داشته است. جکسون انتظار دارد که کار انتخاب مربی تا ماه جولای انجامشده باشد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۲ پاسخ

  1. pierce گفت:

    به نظرتون اگه سلتیکس با لاو ترید کنه که احتمالش زیاده .. . .ملو میاد سلتیکس ؟‌

  2. Hossein گفت:

    چی میشه بره لیکرز!فصل بعد دیگه کویته کوبی به کارملو کارملو به کوبی

  3. شقایق گفت:

    میاد اوکلاهما

  4. علی گفت:

    مقصد بعدی کارملو شیکاگو است و لاو میره سلتیکس

  5. pierce گفت:

    چرا بعیده هر دو به یه تیم برن ؟‌ واسه قهرمانی رفتن میتونه انگیزه خوبی باشه

    • admin گفت:

      تیمی که بخواد انتونی و لاو رو در اختیار بگیره در ازای این بازیکن ها باید چیزهای قابل عرضه ای (انتخاب های بالای درفت یا بازیکنان سطح بالا) به نیکس و مینسوتا داشته باشه و با توجه به کیفیت بالای بازیکنان حاضر تو درفت امسال، این احتمال کم هست.
      علاوه بر اون دستمزد این بازیکن ها بالاست و اگه تیمی بخواد هر دو رو جذب کنه، به احتمال زیاد دستمزدهای پرداختیش از سقف حقوق لیگ بالاتر میره و مجبور میشه مالیات سنگینی پرداخت کنه. مگه اینکه این بازیکنان حاضر بشن دستمزد کمتری دریافت کنن.

  6. pierce گفت:

    خبر داغ لاو الان توی بوستونه فک کنم برای عقد قرارداد داغ داغ

  7. k-o-b-e گفت:

    میاد لیکرز ، مدت هاست لیکرز به جذب این بازیکن فکر میکنه

  8. حامد گفت:

    شما هوادارای سلتیکس و لیکرز فقط دارین وقت خودتونو تلف میکنین، تا جند فصل آینده فقط شاهد حضور تاندر، اسپرز و میامی در فینال های ان بی ای خواهیم بود نه تیم دیگه ای

  9. mjrose گفت:

    اگه کارملو بیاد شیکاگو خیلی خوب میشه چون sf خوب شیکاگو نداره

  10. لاو و استفن کوری بیان بوستون و کارملو هم تو نیویورک بمونه هم به ما سلتیکسا حال میده هم یه ضدحال بزرگی میخورن طرفدارای شیکاگو……..قهرمان امسال سن آنتونیو میشه من به شخصه از سان آنتونسو خیلی بدم میاد ولی بین بد و بدتر،بد رو انتخاب میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *