مسابقات پیش فصل NBA در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۴

راسل وستبروک

مسابقات پیش فصل NBA در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۴ با برگزاری پنج بازی پیگیری شد. شکست هیت و پیروزی پلیکانز و تاندر از جمله نتایج امروز بود.

در یکی از مسابقات امروز میامی هیت در خانه به مصاف آتلانتا هاوکس رفت و در پایان با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۱۰۹ مغلوب حریف شد. ال هارفورد، سنتر تیم هاوکس که در ۲۶ دسامبر ۲۰۱۳ مصدوم شده بود، پس از حدود ۱۰ ماه در این بازی به میدان رفت. پاول میلساپ از هاوکس با کسب ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود.

نیو اورلئانز پلیکانز با بازی خوب انتونی دیویس، با نتیجه‌ی ۱۱۷ بر ۹۸، میهمان خود هیوستون راکتس را از پیش رو برداشت. دیویس در این بازی ۲۶ امتیاز، ۸ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۴ بلاک شات کسب کرد. بازیکنان پلیکانز در این دیدار ۱۳ پرتاب سه امتیازی وارد سبد راکتس کردند.

اکلاهما سیتی تاندر در اولین بازی خود پس از مصدومیت کوین دورنت، ممفیس گریزلیز را شکست داد. در این دیدار که در چزاپیک انرژی آرنا شهر اکلاهما برگزار شد، تاندر با نتیجه‌ی ۱۱۷ بر ۱۰۷، گریزلیز را مغلوب کرد. راسل وستبروک که پس از مصدومیت دورنت رهبری تیم بر عهده اوست در این مسابقه ۱۴ امتیاز، ۳ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. امتیاز اورترین بازیکن تاندر نیز جرمی لمب با ۲۳ امتیاز بود.

نتایج و هایلایت های مسابقات پیش فصل NBA در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۴ را در زیر می بینید.

میزبان – میهمان

هایلایت ها

فیلادلفیا سونی سیکسرز ۷۷ – ۸۴ نیویورک نیکس

دانلود

کلیولند کاوالیرز ۱۰۶ – ۱۰۰ میلواکی باکز

دانلود

میامی هیت ۱۰۳ – ۱۰۹ آتلانتا هاوکس

دانلود

نیو اورلئانز پلیکانز ۱۱۷ – ۹۸ هیوستون راکتس

دانلود

اکلاهما سیتی تاندر ۱۱۷ – ۱۰۷ ممفیس گریزلیز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. آذرخش گفت:

    لمب بازیکن آینده داریه. آمار پاس وستبروک هم فوق العاده بوده.

  2. حالا حالا ها مونده تا به پاس گلای راجون روندو برسه و شایدم اصن نرسه نه وستبروک نه بقیه بازیکنا!!!
    اون رهبری و مربیگری که روندو تو زمین میکنه هیچ جا نظیرشو نمیبینی……..بهترین گارد راسی که وظیفه گاردیشو انجام میده.

  3. SHaHRooZ گفت:

    جناب I AM BOSTON CELTICS تعصبت نسبت به تیمت اصلا منطقی نیست. شما روندو رو با وستبروک مقایسه می کنین؟ تنها حسن مشترکشون گارد راس بودنشونه والله وستبروک کجا و روندو کجا!!!

    • mlbj گفت:

      به نظر من که طرفدار هیچکدوم نیستم وستبروک بهتره اما راندو هم اگه روز خوبش باشه یه بازیکن فوق العادست

  4. شما احتمالا وظایف یک گارد راس رو نمیدونید اگه میدونستید این حرفو نمیزنید بازیکنانی که امتیاز زیادی تو مسابقات میارن زیاده ولی بازیکنانی که پاس گلاشون تو هر بازی دو رقمی بشه دو نفرن روندو و کریس پاول و بنظرت این خاص بودن این دو گارد راسو نشون نمیده؟؟؟؟؟!!!!
    بسکتبال همش امتیاز نیس…

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *